Εκπαίδευση

Εργασίες

Επαυξημένη Πραγματικότητα με Επίγνωση Πλαισίου: Εφαρμογή στο Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου/ΠΙΟΠ

Γιάννης Αλιπράντης

Στο πλαίσιο της εφαρμογής δίνεται η εντύπωση ότι τα ίδια τα αντικείμενα δίνουν πληροφορίες στον επισκέπτη για τη λειτουργία και το παρελθόν τους. Υπάρχουν συνολικά οχτώ σημεία ενδιαφέροντος στα οποία ο επισκέπτης μπορεί να αλληλεπιδράσει με εικονικά μοντέλα και να αποκτήσει πρόσβαση σε οπτικοακουστικό υλικό με περισσότερες λεπτομέρειες για τα αντίστοιχα μουσειακά εκθέματα. Επίσης, η εφαρμογή  έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει το περιεχόμενό της ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος του χρήστη, όπως η θερμοκρασία και η εποχή της επίσκεψής του στο μουσείο. Ακόμα συλλέγει τις πληροφορίες από την επίσκεψη του χρήστη στον χώρο και στο τέλος της περιήγησης του παραθέτει συνολικά το χρονικό της διαδρομής του στο μουσείο.  Η ξεχωριστή αυτή ξενάγηση στον μουσειακό χώρο μετατρέπει τον επισκέπτη σε ενεργό χρήστη που αλληλεπιδρά με τα εκθέματα μέσω φορητής συσκευής με διαφορετικούς.






Τριμελής Επιτροπή: Γ. Καρυδάκης, Δ. Γαβαλάς, Χ. Αναγνωστόπουλος